Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Dear Woody

Av Gunilla Olsson - 19 februari 2011 10:54

  


Ja det är rätt soligt i mitt vardagsrum som ni ser på bilden men jag antar att ni ser vad det är. Trevligt att zappa lite när man äter frukost och råka se att Cheers är på.


En serie som bjuder på fantastiskt tråkig humor. Men det är ju knappast därför man tittar. Woody Harrelson är ju med!


Woody var en av mina ungdoms förälskelser. Jag gillade honom som den töntiga bonniga bartendern i Cheers.


  


Jag gillade honom ännu mer som den galna massmördaren i "Natural Born Killers".


  


Men mest gillade jag honom som den mutbara maken i "Ett oanständigt förslag".


  


Jag vet att han nu för tiden mest förespråkar legalisering av droger och slår ner fotografer men jag tänker inte ens skylla på att jag var ung och dum. Han är het!


Erkänn att ni gärna hade sett honom sjunga till er på samma sätt! Jag hade pinsamt nog antagligen tagit på mig den klänningen och det diademet om det var det som krävdes.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Olsson - 24 juni 2013 21:34


    Min mor ringde mig upprörd med detta nyhetstips och bad mig blogga. Jag får emellanåt tips liknande detta men skriver helst när jag själv reagerat på något. Kunde inte riktigt blunda för detta dock då idiotin är så hög att jag bara vill skri...

Av Gunilla Olsson - 22 maj 2013 20:34

Tidig fredag morgon bär det av med ett gäng kunder och Microsoft till Cannes och rivieran. Ja jag vet att det ösregnar där för tillfället, men det är lite så Universum och jag jobbar. Ber om ursäkt för det alla jag reser med! Sjukt trevligt ska det b...

Av Gunilla Olsson - 6 maj 2013 22:28

Tittar ni extra noga när ni ser mig nästa gång, ja ni kanske tom behöver kisa, så kanske ni ser aning till ett färgskifte i mitt hår.   Tanken var att förändringen skulle bli dramatisk och få er alla att vända på huvudet och överösa mig med kompl...

Av Gunilla Olsson - 2 maj 2013 22:40


Jag minns vilken chock det var 7 september 2011 när nyheterna kablades ut att Stefan Liv tillsammans med sina lagkamrater omkommit i en flygolycka. Vilken oerhörd tragedi. Trots att jag inte kände Stefan personligen, utan bara likt alla andra som rör...

Av Gunilla Olsson - 2 maj 2013 22:27

Kära läsare. 23e Januari antog jag utmaningen att vara med i #blogg100 och skriva ett inlägg om dagen i 100 dagar. Idag 2a maj är utmaningen avklarad och jag skriver mitt 100e inlägg.   Det har varit kul att blåsa liv i den här bloggen igen även ...

Skapa flashcards