Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

En önskan

Av Gunilla Olsson - 1 juli 2011 16:08

Kära läsare, får jag komma med en blygsam förfrågan? Jag hoppas att ni vet att jag är glad bara att några av er är förvirrade nog att hitta något nöje i att trilla in här emellanåt.


Några av er är dessutom gulliga nog att tycka till om det jag skriver. Ibland bara genom en tumtryckning på Facebook men ibland också med en kommentar under den länk jag lägger upp.


Dessa uppskattas alltid! Det jag tycker är lite synd dock är att de inte alltid kommer andra till del. Det finns en del läsare som inte spanar på min facebookvägg och kommentarerna försvinner lätt i flödet där. Jag vet inte vad den här bloggen ämnar bli men det vore kul att ha de synpunkter som kommer samlat under de inlägg de berör för enkelhetens skull.


Skriv därför gärna er kommentar här istället eller också. Ni som aldrig kommenterar alls, börja med det! Det är jättekul att höra av er.


I ett steg att leva som jag lär ska jag därmed föregå med gott exempel och kommentera så fort jag läser ett inlägg på någon av era bloggar. Jag försöker följa de bloggare jag vet följer min och dessutom länka till er. Nu framöver ämnar jag också kommentera er så gör gärna detsamma!

 
 
Ingen bild

Aniika

1 juli 2011 17:08

Blogga är kul. Kommentarerna är roligare! Klart jag ska börja kommentera, vet ju själv hur kul jag tycker det är när läsare lämnar ett litet avtryck!

Gunilla Olsson

2 juli 2011 01:06

Precis så är det Aniika! Krävs kanske en bloggare för att man ska förstå :) Kram

 
Lea

Lea

1 juli 2011 19:49

Vad glad jag är att min blogg hamnat under kategoriet "bloggar som roar" det är den finaste komplimangen jag har fått på länge :) tack, du fina, och tack för dina kommentarer! (så lite, men så mycket det gör att få respons när man lämnar sina tankar och känslor så här... jag vet och därför uppskattar det särskilt!) från o med nu ska jag bättra mig också.
du inspirerar!! kram!

http://catching-confetti.blogspot.com

Gunilla Olsson

2 juli 2011 01:04

Naturligtvis Lea! Den erbjuder allt som min saknar så den är alltid kul att läsa :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Olsson - 24 juni 2013 21:34


    Min mor ringde mig upprörd med detta nyhetstips och bad mig blogga. Jag får emellanåt tips liknande detta men skriver helst när jag själv reagerat på något. Kunde inte riktigt blunda för detta dock då idiotin är så hög att jag bara vill skri...

Av Gunilla Olsson - 22 maj 2013 20:34

Tidig fredag morgon bär det av med ett gäng kunder och Microsoft till Cannes och rivieran. Ja jag vet att det ösregnar där för tillfället, men det är lite så Universum och jag jobbar. Ber om ursäkt för det alla jag reser med! Sjukt trevligt ska det b...

Av Gunilla Olsson - 6 maj 2013 22:28

Tittar ni extra noga när ni ser mig nästa gång, ja ni kanske tom behöver kisa, så kanske ni ser aning till ett färgskifte i mitt hår.   Tanken var att förändringen skulle bli dramatisk och få er alla att vända på huvudet och överösa mig med kompl...

Av Gunilla Olsson - 2 maj 2013 22:40


Jag minns vilken chock det var 7 september 2011 när nyheterna kablades ut att Stefan Liv tillsammans med sina lagkamrater omkommit i en flygolycka. Vilken oerhörd tragedi. Trots att jag inte kände Stefan personligen, utan bara likt alla andra som rör...

Av Gunilla Olsson - 2 maj 2013 22:27

Kära läsare. 23e Januari antog jag utmaningen att vara med i #blogg100 och skriva ett inlägg om dagen i 100 dagar. Idag 2a maj är utmaningen avklarad och jag skriver mitt 100e inlägg.   Det har varit kul att blåsa liv i den här bloggen igen även ...

Ovido - Quiz & Flashcards